Tuesday 17 July 2018

BEKAM SAKIT BELAKANG DAN BELIKAT



Hubungi kami utk lelaki & perempuan
Sungai Siput Ipoh En. Azmi 019 500 8869
Seremban 2 Pak lang 017 3388741
Puncak Alam Pn. Yanni 012 318 4080 

Setiap umat islam sebaiknya membuat rawatan berbekam. Rawatan nombor 1 dalam Islam.


Saya pasti ramai lelaki dan perempuan sakit belikat apabila terlalu lama menghadap komputer &  mengangkat berat..dah urut pun lega sekejap je..kemudian sakit semula..
Pengalaman saya setelah beberapa kali berbekam, saya dapati perubahan yang ketara pada diri saya. Paling ketara ialah tubuh akan rasa lebih ringan dan tidur juga semakin senang dan tenang.

Berbekam dibahagian belakang badan terutamanya dibahagian belikat adalah rawatan yang sering mendapat permintaan.Alhamdulillah rata-rata pesakit kami merasa badan lebih ringan selepas berbekam dibahagian ini serta ia juga mengatasi masalah kelesuan.

TOKSIN PUNCA PENYAKIT?
Daripada kajian-kajian perubatan yang singgah dalam tubuh individu itu berpunca daripada toksin. Ia umpama seperti sampah yang menyebabkan tiga pembuluh darah iaitu ateri, vene dan kapilari menjadi sempit dan lemah hingga tidak mampu menjalankan tugas nya dengan sempurna.



Apabila semakin banyak toksin dalam badan, oksigen akan bertambah kurang. Ini menyebabkan orang yang sakit akan bertambah-tambah sakit sekiranya sel-sel dalam badan tidak mendapat nutrien dan oksigen yang cukup.


Jika toksin banyak berkumpul di kepala, sakit kepala mudah datang, akan cepat mengantuk, tumpuan akan hilang, susah untuk tidur dan pelupa hingga menyebabkan darah tinggi dan akhirnya strok. “



Cara untuk membuang toksin ini dengan cara membuang darah kotor yang terkumpul. Semakin banyak darah kotor yang dibuang semakin lancar dan bersih darah yang tinggal dan penghantaran oksigen dan pemakanan dalam tubuh akan berjalan lancar.



Punca toksin 



Ramai yang menyatakan toksin dalam badan diperoleh melalui pemakanan dan minuman. Ia mungkin satu daripada puncanya. Namun punca sebenar toksin terkumpul dalam tubuh kerana terganggunya sistem buah pinggang dan hati yang bertindak sebagai penapis terbaik di dunia. 



Buah pinggang yang sihat bekerja sebagai penapis darah daripada segala kekotoran yang akan dikeluarkan melalui air kencing, manakala hati pula bertindak sebagai penapis bahan-bahan kimia yang masuk ke dalam tubuh badan.
  


 BEKAM BASAH

Bekam ini dilakukan dengan melukakan permukaan kulit dengan tusukan jarum bagi mengeluarkan darah toksid dari dalam badan.Darah toksid di kenal pasti berdasarkan warna darah yang pekat dan kehitaman serta berbuih bagi yang mengandungi asid urik.

=========================
KENAPA KORANG KENA DATANG KE BEKAM PAK LANG SEREMBAN 2, IPOH & PUNCAK ALAM ?
=========================
.
(+) KEBERSIHAN : Kami amat menjaga kebersihan bekam kami. Jangan risau kerana kami amat menjaga kebersihan peralatan, bilik bekam dan keadaan ketika membekam.
.
(+) LOKASI STRATEGIK : Tepi jalan sahaja dan mudah cari. 

.
(+) BAJET : Kami meletakkan harga yg sangat berpatutan dengan servis yg kami tawarkan. Anda boleh tentukan budget anda.
.
(+) PENGALAMAN BEKAM : Ramai yg rasa lega lepas berbekam.. Terutama di muka dan juga badan..
.
(+) RUANG MENUNGGU : Kami juga menyediakan tempat menunggu untuk kawan2 dan family yang teman korang berbekam tu tauu.. Nak bawa anak kecil pun boleh.
.
(+) KELULUSAN : Pengalaman bekam lebih 20 tahun
===================
ISTIMEWA UNTUK ANDA !

===================
.
(+) Percuma check BP ( Atas permintaan )
(+) Percuma bekam angin
(+) Tempat yang selesa
.
=========================
.
"Sayaaa nak datang sekaranggg.. Sebab sy dah x selesa dgn resdung yg saya ada ni.. Boleh sy tau kat mana? Bolehh sy bawa mak saya sekali sebab dia selalu lenguhh kat kaki.."
.
.
=========================
LOKASI DAN INFO TENTANG PAK LANG BEKAM
=========================
.
Nama : Paklang Bekam
Alamat hq : Lot 553, Kampung Kayu Ara Mambau 70300 seremban Negeri Sembilan

(Landmark : Berhadapan Balairaya Kampung Kayu Ara)
=========================

No comments:

Post a Comment